Reklamační řád platformy rekvalifikace.online a subdomén *.rekvalifikace.online
Účinnost od: 19. května 2025
Společnost AVAXIS.CZ s.r.o., IČO: 016 95 541, se sídlem Čajkovského 591/17 Olomouc Česká republika, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném C 56444 vedená u Krajského soudu v Ostravě (dále jen „Provozovatel“ nebo „my“), jako provozovatel vzdělávací platformy rekvalifikace.online (dále jen „Platforma“), dostupné na adrese [nazevplatformy.online], vydává tento Reklamační řád (dále jen „Řád“). Tento Řád upravuje postup pro podávání a vyřizování reklamací týkajících se služeb poskytovaných na Platformě, včetně nákupu seminářů, kvality obsahu a technických problémů.
1. Účel a rozsah
- Reklamační řád se vztahuje na všechny uživatele Platformy, zejména posluchače, kteří zakoupili placené semináře nebo využívají bezplatné semináře.
- Reklamace může být podána na:
- Kvalitu nebo obsah semináře (např. nepřesné informace, závadný obsah).
- Technické problémy při přístupu k semináři (např. nefunkční video, chyba při platbě).
- Odstoupení od smlouvy do 14 dnů u nevyužitých seminářů.
- Reklamační řád doplňuje Podmínky užívání služby pro posluchače, dostupné na [rekvalifikace.online/podminky].
2. Podmínky podání reklamace
- Odstoupení od smlouvy:
- Posluchač má právo odstoupit od smlouvy o nákupu placeného semináře do 14 dnů od zaplacení, pokud seminář nebyl využit (např. nebylo zhlédnuto video, nevyplněn kvíz).
- Po využití semináře (např. zhlédnutí obsahu) právo na odstoupení zaniká podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku, protože jde o digitální obsah poskytovaný bez hmotného nosiče.
- Závadný obsah:
- Reklamaci lze podat kdykoli, pokud je obsah semináře závadný (např. nelegální, nepřesný, neodpovídá popisu).
- Technické problémy:
- Reklamaci lze podat, pokud technické problémy brání přístupu k semináři (např. chyba při přehrávání, nefunkční přihlášení), a tyto problémy jsou způsobeny Platformou, nikoli zařízením nebo připojením posluchače.
- Reklamace bezplatných seminářů je možná pouze na závadný obsah nebo technické problémy, nikoli na vrácení peněz, protože tyto semináře jsou hrazeny přednášejícím.
3. Postup podání reklamace
- Reklamaci podáte prostřednictvím tlačítka „Reklamovat“ v sekci „Objednávky“ na Platformě ([nazevplatformy.online/objednavky]).
- Alternativně můžete reklamaci zaslat e-mailem na [kontaktní e-mail] nebo písemně na adresu [Adresa firmy].
- Reklamace musí obsahovat:
- Jméno a příjmení posluchače (nebo uživatelské jméno).
- Název semináře a datum nákupu (u placených seminářů).
- Popis problému (např. závadný obsah, technická chyba, žádost o odstoupení).
- Požadované řešení (např. vrácení peněz, oprava obsahu).
- Kontaktní údaje pro odpověď.
- Reklamaci doporučujeme podat co nejdříve po zjištění problému, nejpozději však do 2 let od nákupu semináře (dle § 1837 NOZ).
- Při odstoupení od smlouvy do 14 dnů uveďte výslovně, že žádáte o vrácení peněz, a přiložte číslo účtu pro vrácení.
4. Vyřízení reklamace
- Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího přijetí, pokud se s vámi nedohodneme na delší lhůtě.
- Pokud je reklamace uznána, můžeme nabídnout:
- Vrácení peněz: U placených seminářů vrátíme zaplacenou částku do 30 dnů od uznání reklamace na účet použitý při nákupu nebo jiný účet, který uvedete.
- Oprava obsahu: U závadného obsahu koordinujeme opravu s přednášejícím (do 14 dnů od uznání reklamace).
- Náhradní přístup: U technických problémů poskytneme alternativní přístup k semináři (např. nový odkaz).
- Pokud je reklamace zamítnuta, zašleme vám písemné odůvodnění na e-mail uvedený v reklamaci.
- Provozovatel si vyhrazuje právo zapojit přednášejícího do vyřizování reklamace, pokud se týká obsahu semináře (např. požadavek na vysvětlení nebo úpravu).
- Náklady na vyřízení reklamace (např. vrácení peněz) hradí Provozovatel, pokud je reklamace uznána. V opačném případě nese náklady posluchač.
5. Odstoupení od smlouvy
- Při odstoupení od smlouvy do 14 dnů u nevyužitého semináře vrátíme zaplacenou částku do 30 dnů od přijetí žádosti.
- Žádost o odstoupení musí být podána přes tlačítko „Reklamovat“ nebo písemně na info@avaxis.cz a musí obsahovat:
- Jméno a příjmení posluchače.
- Název semináře a datum nákupu.
- Potvrzení, že seminář nebyl využit.
- Číslo účtu pro vrácení peněz.
- Pokud byl seminář částečně využit, právo na odstoupení zaniká, ale lze podat reklamaci na závadný obsah nebo technické problémy.
6. Mimosoudní řešení sporů
- Pokud nejste spokojeni s vyřízením reklamace, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) jako dozorový orgán pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:
- Adresa: Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
- Web: www.coi.cz
- Alternativně můžete využít platformu pro online řešení sporů (ODR) provozovanou Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/odr.
- Mimosoudní řešení je dobrovolné a bezplatné, pokud není stanoveno jinak.
7. Závěrečná ustanovení
- Reklamační řád se řídí právem České republiky, zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
- Provozovatel si vyhrazuje právo tento Řád aktualizovat. O změnách vás budeme informovat e-mailem nebo notifikací na Platformě nejméně 14 dní před jejich účinností.
- Pokud některé ustanovení Řádu bude neplatné, neovlivní to platnost ostatních ustanovení.
- Veškeré spory budou řešeny před příslušným soudem v [Město, např. Praha], pokud se strany nedohodnou na mimosoudním řešení.
8. Kontaktní údaje
Pro podání reklamace nebo dotazy nás kontaktujte: