Reklamační řád platformy rekvalifikace.online a subdomén *.rekvalifikace.online

Účinnost od: 19. května 2025

Společnost AVAXIS.CZ s.r.o., IČO: 016 95 541, se sídlem Čajkovského 591/17 Olomouc Česká republika, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném C 56444 vedená u Krajského soudu v Ostravě (dále jen „Provozovatel“ nebo „my“), jako provozovatel vzdělávací platformy rekvalifikace.online (dále jen „Platforma“), dostupné na adrese [nazevplatformy.online], vydává tento Reklamační řád (dále jen „Řád“). Tento Řád upravuje postup pro podávání a vyřizování reklamací týkajících se služeb poskytovaných na Platformě, včetně nákupu seminářů, kvality obsahu a technických problémů.

1. Účel a rozsah

  1. Reklamační řád se vztahuje na všechny uživatele Platformy, zejména posluchače, kteří zakoupili placené semináře nebo využívají bezplatné semináře.
  2. Reklamace může být podána na:
    • Kvalitu nebo obsah semináře (např. nepřesné informace, závadný obsah).
    • Technické problémy při přístupu k semináři (např. nefunkční video, chyba při platbě).
    • Odstoupení od smlouvy do 14 dnů u nevyužitých seminářů.
  3. Reklamační řád doplňuje Podmínky užívání služby pro posluchače, dostupné na [rekvalifikace.online/podminky].

2. Podmínky podání reklamace

  1. Odstoupení od smlouvy:
    • Posluchač má právo odstoupit od smlouvy o nákupu placeného semináře do 14 dnů od zaplacení, pokud seminář nebyl využit (např. nebylo zhlédnuto video, nevyplněn kvíz).
    • Po využití semináře (např. zhlédnutí obsahu) právo na odstoupení zaniká podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku, protože jde o digitální obsah poskytovaný bez hmotného nosiče.
  2. Závadný obsah:
    • Reklamaci lze podat kdykoli, pokud je obsah semináře závadný (např. nelegální, nepřesný, neodpovídá popisu).
  3. Technické problémy:
    • Reklamaci lze podat, pokud technické problémy brání přístupu k semináři (např. chyba při přehrávání, nefunkční přihlášení), a tyto problémy jsou způsobeny Platformou, nikoli zařízením nebo připojením posluchače.
  4. Reklamace bezplatných seminářů je možná pouze na závadný obsah nebo technické problémy, nikoli na vrácení peněz, protože tyto semináře jsou hrazeny přednášejícím.

3. Postup podání reklamace

  1. Reklamaci podáte prostřednictvím tlačítka „Reklamovat“ v sekci „Objednávky“ na Platformě ([nazevplatformy.online/objednavky]).
  2. Alternativně můžete reklamaci zaslat e-mailem na [kontaktní e-mail] nebo písemně na adresu [Adresa firmy].
  3. Reklamace musí obsahovat:
    • Jméno a příjmení posluchače (nebo uživatelské jméno).
    • Název semináře a datum nákupu (u placených seminářů).
    • Popis problému (např. závadný obsah, technická chyba, žádost o odstoupení).
    • Požadované řešení (např. vrácení peněz, oprava obsahu).
    • Kontaktní údaje pro odpověď.
  4. Reklamaci doporučujeme podat co nejdříve po zjištění problému, nejpozději však do 2 let od nákupu semináře (dle § 1837 NOZ).
  5. Při odstoupení od smlouvy do 14 dnů uveďte výslovně, že žádáte o vrácení peněz, a přiložte číslo účtu pro vrácení.

4. Vyřízení reklamace

  1. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího přijetí, pokud se s vámi nedohodneme na delší lhůtě.
  2. Pokud je reklamace uznána, můžeme nabídnout:
    • Vrácení peněz: U placených seminářů vrátíme zaplacenou částku do 30 dnů od uznání reklamace na účet použitý při nákupu nebo jiný účet, který uvedete.
    • Oprava obsahu: U závadného obsahu koordinujeme opravu s přednášejícím (do 14 dnů od uznání reklamace).
    • Náhradní přístup: U technických problémů poskytneme alternativní přístup k semináři (např. nový odkaz).
  3. Pokud je reklamace zamítnuta, zašleme vám písemné odůvodnění na e-mail uvedený v reklamaci.
  4. Provozovatel si vyhrazuje právo zapojit přednášejícího do vyřizování reklamace, pokud se týká obsahu semináře (např. požadavek na vysvětlení nebo úpravu).
  5. Náklady na vyřízení reklamace (např. vrácení peněz) hradí Provozovatel, pokud je reklamace uznána. V opačném případě nese náklady posluchač.

5. Odstoupení od smlouvy

  1. Při odstoupení od smlouvy do 14 dnů u nevyužitého semináře vrátíme zaplacenou částku do 30 dnů od přijetí žádosti.
  2. Žádost o odstoupení musí být podána přes tlačítko „Reklamovat“ nebo písemně na info@avaxis.cz a musí obsahovat:
    • Jméno a příjmení posluchače.
    • Název semináře a datum nákupu.
    • Potvrzení, že seminář nebyl využit.
    • Číslo účtu pro vrácení peněz.
  3. Pokud byl seminář částečně využit, právo na odstoupení zaniká, ale lze podat reklamaci na závadný obsah nebo technické problémy.

6. Mimosoudní řešení sporů

  1. Pokud nejste spokojeni s vyřízením reklamace, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) jako dozorový orgán pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:
    • Adresa: Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
    • Web: www.coi.cz
  2. Alternativně můžete využít platformu pro online řešení sporů (ODR) provozovanou Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/odr.
  3. Mimosoudní řešení je dobrovolné a bezplatné, pokud není stanoveno jinak.

7. Závěrečná ustanovení

  1. Reklamační řád se řídí právem České republiky, zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
  2. Provozovatel si vyhrazuje právo tento Řád aktualizovat. O změnách vás budeme informovat e-mailem nebo notifikací na Platformě nejméně 14 dní před jejich účinností.
  3. Pokud některé ustanovení Řádu bude neplatné, neovlivní to platnost ostatních ustanovení.
  4. Veškeré spory budou řešeny před příslušným soudem v [Město, např. Praha], pokud se strany nedohodnou na mimosoudním řešení.

8. Kontaktní údaje

Pro podání reklamace nebo dotazy nás kontaktujte: